Pomoč in svetovanje: (+386) 40 636 403

Pogoji poslovanja

Spletna trgovina gepl.si omogoča primerjavo in nakup velikega števila računalnikov in računalniške opreme. Naša ekipa skrbi za odlično ponudbo, ugodne cene in visoko kakovost storitev.

Nakup izdelkov

Izbran izdelek dodajte v košarico, nato pa le sledite preprostemu nakupu, ki ne zahteva niti registracije, saj vam omogočamo nakup izdelkov kot gost. Če kupujete prvič in se srečate s težavo nas kontaktirajte.

 

Nastopile so težave

Če naletite na težavo na naši spletni strani, brez skrbi, poleg računalnikov za naš sistem skrbi tudi ekipa prijaznih svetovalcev in skrbnikov spletne strani, z veseljem vam bomo pomagali.

 

Registrirani uporabniki in gosti

Vsak registriran uporabnik ob registraciji določi svoje uporabniško ime in geslo. Geslo je skrito in je znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan čuvati svoje geslo in vnesti verodostojne podatke, tako da bo v njegovem imenu nastopal le on ali pooblaščena oseba.

 

Splošni pogoji

Kupec je lahko pravna ali fizična oseba. Ob tem se upoštevajo podatki, ki jih je kupec oddal ob naročilu ali že ob registraciji. Fizična oseba je kupec, ki kupljeno blago in njegove storitve uporablja za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Kupec z registracijo ali samim nakupom kot gost potrjuje, da sprejema vse objavljene splošne pogoje, ki so v trenutku nakupa objavljene na naših straneh, ki spadajo pod domeno gepl.si. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

  

Artikli

Gepl.si ponuja artikle z različnimi oznakami:

Artikli kupljeni pri nas so na embalaži označeni z specifikacijo in eno spodnjih značk. Glede na stanje imamo v ponudbi dve vrsti opreme in sicer rabljeno ter nerabljeno.



NERABLJENO - NEW 

  •     nova oprema iz tako imenovanih rednih kanalov (imenovana tudi OEM/RETAIL/NEW)
  •     gre za artikle, ki jih na trgu v glavnem srečujemo pri uradnih distributerjih in zastopnikih
  •     lokalizacija je v osnovi tuja, lahko se slovensko lokalizira
  •     mednarodna garancija do treh (3) let
  •     nižje cene

NERABLJENO - NEW REBOXED   

  •     nova in nerabljena oprema v drugačni embalaži
  •     lokalizacija je v osnovi tuja, lahko se slovensko lokalizira
  •     gre za višek proizvodnje ali stare zaloge proizvajalca, lahko tudi padli tender
  •     madnarodna garancija do treh (3) let
  •     nižje cene

NERABLJENO - RENEW   

  •     nova in nerabljena oprema v drugačni embalaži
  •     oprema lahko ima kakšno kozmetično napako, ki je vidna samo pod določenim kotom
  •     v primeru prask, le-te nikoli niso na zaslonu
  •     obstaja možnost da je bila oprema razstavljena
  •     lokalizacija je v osnovi tuja, lahko se slovensko lokalizira
  •     mednarodna garancija do treh (3) let
  •     nižje cene

RABLJENO - REFURBISHED A GRADE   

  •     rabljena tovarniško obnovljena oprema z garancijo
  •     v večji meri poslovna oprema, ki je bila v leasing najemih ter nato vrnjena
  •     ta oprema ima daljšo življensko dobo kot oprema za domačo rabo
  •     pri opremi je opravljena diagnostika delovanja
  •     komponente, ki se jim življenska doba izteka, so zamenjane
  •     vizualno obrabljeni deli so zamenjani
  •     oprema ima minimalne vidne znake uporabe
  •     tuja lokalizacija
  •     garancija do 1 leta

RABLJENO - REFURBISH B GRADE   

  •     enako kot A-GRADE
  •     prisotni so lahko konkretnejši znaki uporabe
  •     vizualni deli niso zamenjani dokler še omogočajo normalno uporabo
  •     oprema lahko ima krajšo garancijo ali pa je brez nje
  •     ponavadi brez embalaže
  •     minimalna kapaciteta delovanje baterije (prenosniki) je med 45 in 60min

Dostava

Spletna trgovina Gepl.si ima dva načina prevzema;

Dostava preko pošte Slovenije

Paket vam pošljemo preko Pošte Slovenije in ga dobite naslednji delovni dan na vaš naslov, v kolikor pa na naslovu tisti trenutek niste dosegljivi, pa vas bo paket čakal na najbližji pošti v Vašem kraju. Poštnina je brezplačna pri nakupu nad 300€ z DDV. V kolikor je znesek manjši, Vam poštnino zaračunamo 4,75€ z DDV.

Prevzem v naših poslovnih prostorih

Artikel lahko tudi osebno dvignete pri nas v poslovnih prostorih na lokaciji Arja vas 102, 3301 Petrovče.

Tujina

Po dogovoru pošiljamo tudi pakete v tujino. Stroški pošiljanja so odvisni od države. Povprašajte nas.

Dobava

Spletna trgovina Gepl.si se bo vedno potrudila, da kupcu v najkrajšem možnem času dobavila artikel po najbolj konkurenčnih cenah ta hip. Trgovina ima lastne zaloge, prav tako pa so določeni artikli na zalogi pri dobaviteljih v Sloveniji ali tujini.

Artikli iz zaloge

Artikle iz zaloge, v kolikor se stranka odloči samo izključno za nakup brez dodatnih storitev, jih odpošljemo še isti dan, najkasneje pa v roku 3 delovnih dni.

Artikli v prihodu

Za artikle v prihodu dobimo od dobavitelja okviren rok dobave. Zato našim strankam predlagamo, da se pred naročilom posvetujete z nami, da boste imeli informacijo, kdaj lahko artikel pričakujete. Roki dobav, ki jih podamo našim kupcem so zgolj okvirni. Po navadi pa kupcem predlagamo ali poskušamo najti artikel iz zaloge, ki je najbolj podoben želenemu.

KOMERCIALNI POGOJI

Vse objavljene cene, se lahko brez predhodnega obvestila spremenijo. Za nakup veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila. Akcije in druge ponudbe veljajo do odprodaje zalog oziroma do navedenega roka, če ta obstaja.

PLAČILNI POGOJI

FIZIČNE OSEBE

Plačilo po predračunu

Pošljemo vam predračun, katerega poravnate preko e-banke ali na banki.

Plačilo po povzetju (samo dostava Pošte Slovenije)

Po prejetju paketa, ki vam ga bo dostavila Pošta Slovenije, boste poravnali celoten znesek.

Obročno odplačevanje (samo osebni prevzem)

Za vas smo pripravili tudi obročno odplačevanje z Banko Koper ''1 2 3 Hitri kredit''. Nekaj osnovnih napotkov in pogojev:

  • - Za kredit ni potrebe, da ste komitent banke Koper

  • - Vaša neto plača ne sme biti manjša od 20% mesečnega obroka

  • - Kreditno odplačevanje je mogoče v obdobju med 12 in 36 meseci

  • - Kredit je zavarovan preko zavarovalnice Triglav

  • - Nakup je brez pologa

  • - Pri nakupu potrebujete osebni dokument, davčno številko, izpisek zadnje plačilne liste

  • - Minimalni znesek hitrega kredita je 250€

  • - Maksimalni znesek hitrega kredita je 4000€

PRAVNE OSEBE

Plačilo po predračunu

Pošljemo vam predračun, katerega poravnate preko e-banke ali na banki.

Plačilo po povzetju (samo dostava Pošte Slovenije)

Po prejetju paketa, ki Vam ga bo dostavila Pošta Slovenije, boste poravnali celoten znesek.

Financiranje preko Grenke Leasing

Našim podjetjem omogočamo tudi financiranje preko Grenke Leasing. Postopek je enostaven in hiter. Predlagamo, da nas kontaktirajte za več informacij.

Odlog plačila

S podjetji, s katerimi poslujemo dlje časa ali imamo pogodbo o sodelovanju, omogočimo tudi odlog plačila po dogovoru. Za več informacij obiščite spletno stran: www.raing.si

REKLAMACIJE, VRAČILA, ODSTOP OD POGODBE, UVELJAVLJANJE GARANCIJE IN STVARNE NAPAKE

Reklamacije ob prevzemu pošiljke

Če se število naročenih izdelkov ne sklada s prejetimi, ali pa sklepate, da je prišlo med prevozom do poškodbe blaga, se obrnite na dostavno službo, ki je dostavo izvršila. Kontaktni podatki so navedeni na dokumentaciji, ki jo prejmete od dostavne službe.

Če sumite na poškodbo blaga med prevozom storite pregled takoj in vpričo dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije glede poškodbe blaga ali prevzete količine dostavna služba upošteva le v izjemnih primerih, zato jih tudi naše podjetje Raing d.o.o. ne more rešiti ali upoštevati.

Vračilo izdelkov

Fizične osebe imajo pri pogodbah na daljavo po Zakonu o Varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu naročenega blaga na željeni naslov sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi za to morali navesti razlog svoje odločitve. V tem primeru mora kupec blago vrniti na sedež podjetja na lastne stroške najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Zgolj vračilo izdelka ne šteje kot odstop od pogodbe, potrebno je podati izjavo o odstopu od pogodbe.

Izdelek, ki ga kupec vrača mora biti kolikor je možno skrbno zapakiran in v prvotnem stanju, da se tako izogne dodatnim stroškom vračila blaga.

Blaga ne morete vrniti v naslednjem primeru:

  1. pri avdio in video posnetkih ter računalniških programih, če je kupec že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže (pri tem velja, da je v primeru nakupa e-vsebin, na primer glasbenih datotek, kupec odprl varnostni pečat s trenutkom nalaganja e-vsebine)

  2. če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam (na primer iz posebej naročenih komponent sestavljen računalnik, notesnik ali računalnik z dodatno vgrajenim ali zamenjanim diskom, pomnilnikom, grafično kartico in podobno, obleka po meri, ...)

  3. če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe (na primer uporabljen CD medij, kartuše, tonerji in drugi potrošni material, pijača, hrana...)

 

Vračilo prejetega plačila bomo izvedli v najkrajšem možnem roku, ki ne bo daljši od 14 dni, z nakazilom na vaš račun, ki ga morate ob vračilu izdelka navesti. Vrnjeno blago bomo pregledali. Če pri pregledu ugotovimo, da je vrnjeno blago uporabljeno ali poškodovano, brez dela ali celotne embalaže oziroma z drugimi pomankljivostmi, vam bomo obračunali stroške pregleda in cenitve ter druge s tem povezane stroške:

  1. stroške pregleda v višini 20,00 € + DDV

  2. pri tiskalnikih tudi celoten strošek zamenjave črnila, tonerja, traku in podobno, če so bili vzeti iz originalne embalaže ali nameščeni v tiskalnik,

  3. pri notesnikih, računalnikih, telefonih in podobni opremi tudi strošek povrnitve v prvotno stanje: pregled in čiščenje virusov, brisanje ustvarjenih datotek, fotografij in osebnih podatkov ter nalaganje operacijskega sistema in druge programske opreme, ki je bila naložena.

  4. v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna, najmanj 15% vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 20,00 €,

  5. v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku) najmanj 25% vrednosti kupnine, vendar ne manj kot 30,00 € oziroma več, če gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe; tovrstnih poškodb, ki jih niste prijavili takoj po prevzemu izdelka in pred odstranitvijo zaščitnih folij, proizvajalci ne priznavajo kot okvaro na izdelku!

Rok plačila je tri dni od izstavitve.

Garancija

Vsi novi izdelki imajo garancijo uvoznika ali proizvajalca ter tako zagotovljeno servisiranje. Pri uveljavljanju garancije veljajo pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listo, računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu.

Prosimo, da pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije upoštevate, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH in druge akumulatorje, žarnice, programsko opremo, diskete, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente in podobno. Upoštevajte, da pri zaslonih z LCD tehnologijo, vsaka "mrtva točka" ni razlog za uveljavljanje garancije. Pri tem velja standard ISO 13406-2, ki določa kriterije za okvaro LCD zaslonov: RAZRED 1: ni okvarjenih pikslov in sub-pikslov (v tem primeru lahko takoj uveljavite garancijo) RAZRED 2: dopušča eno ali tudi vse od naslednjih pomanjkljivosti :

  1. 2 svetla ali temna piksla

  2. 5 enojnih ali dvojnih temnih/svetlih sub-pikslov

  3. 2 sub-piksla znotraj razdalje petih pikslov (cca 2mm za 15''in17'' monitorje).

    RAZRED 3 : dopušča eno ali vse izmed naslednjih pomanjkljivosti :

  4. 5 svetlih pikslov

  5. 15 temnih pikslov

  6. 50 enojnih ali dvojnih temnih/svetlih sub-pikslov

  7. 5 sub-pikslov znotraj razdalje petih pikslov (približno 2mm)

    Garancija preneha veljati pri:

  8. okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela....)

  9. če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja

  10. pri spremembah na aparatu

  11. pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.

  12. pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu

  13. pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb

  14. pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka

  15. pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja.

Stvarne napake

Če menite, da je imel izdelek že ob nakupu lastnosti, ki ovirajo njegovo normalno uporabo nas v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva ko je bil napaka odkrita obvestite da ustrezno ukrepamo. Pri nakupu bodite pozorni na stanje izdelka, nekateri izdelki imajo nižjo ceno zaradi vidnih znakov poškodbe, ki pa ne vplivajo na delovanje izdelka. V tem primeru uveljavljanje stvarne napake ni možno. Raing d.o.o. bo v roku 8 dneh od prejetja izdelka z zahtevo za uveljavljanje stvarne napake obvestilo kupca o upravičenosti ali neupravičenosti do uveljavljanja stvarne napake. V primeru prvega bo Raing d.o.o. nadaljeval postopek pri pooblaščenem servisu.

vklopirazumzahtevajracun